Italien 2012!

Jag var så sjukt otaggad på att åka till Italien, även fast jag skulle åka med världens bästa Amanda. Jag taggade lite på natten, sen när det väl var dags att lämna Örebro tyckte jag inte alls att det var lika kul längre. Bussresan upp till Arlanda bestod av pannkakor, klagomål och ingen sömn, så kan det bli. Väl framme på flygplatsen ville jag inget hellre än att åka hem till mina fina vänner. Sov ungefär hela resan från Stockholm till Cesenatico, det var skönt då man fick höra att bussresan från flygplatsen till vårat hotell hade varit ganska jobbig. 
De första dagarna var jag riktigt trött, men taggade med Amanda och vi bestämde oss att göra resan sjuuukt bra! Vi skulle inte fokusera så mycket på träningen utan mer på att vi faktiskt befann oss i Italien och hade möjlighet att göra vad vi ville. Dock gick träningarna superbra! Det gjorde mig glad, och jag körde en hel del nya övningar.
Förutom att träna har jag badat, solat, köpt godis, flummat ihjäl mig, dansat på gatan, tagit bilder som aldrig kommer att få visas då de är fulare än fulast, nattbadat naken i havet, skämt ut mig, klagat, längtat, saknat, taggat, DANSAT och PAUSAT, och väldigt mycket mer!
Jag ångrar verkligen inte att jag åkte, resan blev en utav de bästa någonsin! Jag har haft så otroligt kul, och varit så himlahimlahimla glad. Saker blir väl vad man gör dem till. En sak vet jag iallafall, att så länge jag är med min bästa vän kan INGENTING bli dåligt, jag älskar dig.
Förövrigt mellanlandade vi i Köpenhamn, det var trevligt.
Ohwheo flygplan, ohwheo flygplan!
Vårt lyxiiiga rum.
En utav de tre/fyra anläggningarna vi tränade på, denna kallades Open och var min favorit. 
Första dagen var vi som allra tröttast, vi orkade inte göra någonting förutom att leta upp en mataffär.
Vi hittade en blinkade palm!
Dag nummer två tog vi oss en promenix i hettan till vad som kallades stan i Censenatico.
Mycket glass blev det, dessa var de första vi tryckte i oss.
Ännu en vecka helt ofixad, så chillidill!
 
På vägen hem från "stan" andra kvällen tog vi massa mysiga bilder på stranden.
Hela Mixen gick och åt glass och kollade lite på fotbollen.
Jag och Amanda köpte minsta och dyraste godispåsen och vår tränare sa att den skulle räcka hela veckan, dagen efter var den slut...
Jag hittade en solstol jag gillade.
Flera kvällsbilder på stranden. Vi är ju trots allt gymnaster!
Jag kände för att ha hundhår.
Sen var det dags att bada, det var vi riktigt bra på!
Danshallen var ett annat ställe vi tränade på, den låg just utan för mitt och Amandas rum.
Mat!
Du äger kompes!
Vi hittade en sopermysig stenmur.
Amanda bestämde sig för att ta en ridtur.
BÄSTA KVÄLLEN PÅ HELA RESAN! Jag trodde seriöst jag skulle dö av skratt. CHECKA PALMERNA!!!!
"Är du säker på att den där stolen är trasig?" Hahahaha jag dör.
Ett potatischips!
Köpte två trevliga tidningar.
Träning!
Efter träningen åt vi gooodis för att få tillbaka våra kalorier.
Stjärnskådning på taket.
 
Amanda tränade lite på Circus!
Andesh och Olga.
Jag blev lite röd...
Träning på Garden.
Vi gick på en promenad mellan träningspassen. Vi köpte glass två gånger och det var asgott, japp.
Amanda tränade på Open. 
Kvällsträning. Kom därifrån runt halv tolv och då gick hela Mixen ner till havet och nattbadade!
Tog en lite busig bild när kompes duschade..! 
Dagen då vi skulle åka hem chillade alla galet vid polen men jag och Pjong bestämde oss för att ta en promenad  till "stan" istället. Vi hittade en euro på marken och bestämde oss för att spela på en såndär maskin med en klo för pengen, och vi vann en Teletubbie! :D
 
Där fick ni lite bilder att kolla på. :)
DANSA PAUSA!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback