I'm smiling but I'm close to tears, even after all these years

Planet från Italien landade på Arlanda just innan tolv på natten mellan den första och andra. Vi kom till Örebro runt tre, och det var jätteskönt väder. Jag och Amanda kom till lägenheten runt fem och somnade nästan direkt! 
Vi vaknade runt elva och vid halv tolv powerwalkade jag med min resväska som vägde runt sjutton kilo från Sörby hem. Packade om fort som tusan och cyklade iväg till lägenheten. Hann nästan bara sätta foten innanför dörren innan det var dags att äta köttbullar, pasta och krydda. Sen kom Leijen!
När maten var uppäten packade vi in ungefär två miljoner väskor i Leijens redan asfulla bil sendan begav vi oss upp mot Ånnaboda där Anders, Sebbe och David väntade. Vi satte upp ett asamegastort tält där och sedan åkte jag, Amanda och Leijen och handlade. Vi träffade Per på affären! När vi kom tillbaka hade även Jonte kommit dit. Vi tog en promenad allihopa och hamnade någonstans där vi grillade, sen gick vi tillbaka till sjön och grillade ännu mer. Jag och Amanda badade så sjukt snyggt då, stolta tjejer! Kvällen spenderade vi i glashuset med spel och gitarr, det var riktigt mysigt. Jag, Amanda, Anders och Sebbe sov i glashuset och de andra sov i tältet. 
Vid sex på morgonen skulle vi upp för att lägga oss i tältet, men killarna var bland det jävligaste jag har varit med om, de ville verkligen inte gå upp? Den tog en timme innan vi lyckades... Sedan sov vi vidare i tältet till elva eller tolv eller något. Sedan gick vi runt lite i skogen och sedan solade jag, sedan gick jag och Amanda och la oss. Sen solade vi med Leijen. På kvällen spelade vi vattenpoker, jag var så otroligt dålig, haha...
Vi gick iväg från sjön och eldade, det var jättetrevligt ända tills Sebbe och Anders "skojade" med mig, ahjo.
Alla störde mig när jag skulle sova. 
Imorse vaknade vi ganska tidigt, packade ihop allt och sedan var det dags att ta sig in till Örebro igen. Träffade även Hanna på stranden!:) 
Jag CYKLADE in till stan med Anders och David, det var hur sjukt jobbigt som helst..!! Väl inne i stan åkte vi hem till Sebbe och sen blev jag skjutsad till lägenheten. 
På eftermiddagen träffade jag Malin och bakade och kollade på Friends med Amanda. Nu är jag hemma hos mamma.
Jag tänkte att ni VERKLIGEN brydde er om vad jag har gjort.
Jag har världens absolut bästa kompisar. ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback