I'm living my truth without your lies

Nu har jag jobbat klart. De här tre veckorna har gått så sjukt snabbt! Jag har haft jättekul, både eftersom jag har fått   jobba med någonting jag verkligen älskar, musik, och för att jag har jobbat med så himla bra människor. Jag har även lärt mig en massa saker, fått bättre lokalsinne och jag hoppas att stora delar av min scenskräck är borta nu. Det här jobbet har jag verkligen älskat! Jag tror inte det hade varit möjligt att få ett bättre sommarjobb än det här. Så tacksam!
Har precis fyllt i de sista papprena och ska åka förbi Lukullus och lämna dem nu sedan fortsätter jag mot Amanda för att spela lite med henne och Maja, cool girls, det blir grymt!
Nu känns det lite sorgligt, ochtomt... Får hålla tummarna för att man får gärna något liknande i framtiden! :)
Drömsommarjobb. 
Älskar mitt felstavade namn! ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback