I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold

Hejchu.
Igår jobbade jag. Andra veckan avklarad och på måndag börjar den tredje och sista. :)
Eftermiddagen spenderades med mamma och på kvällen gick jag på promenad med Robin. Senare träffade jag Anders, Julia, Sebbe, Dala och Manne. De gjorde tacos. Senare kom även Wille. Vi gick ut på nattpromenad, det var sopertrevligt. När vi kom tillbaka hem till Dala spelade de dataaaaaaaaa. Satt och pratade om allt och inget med Manne. Kom till lägenheten runt fyra, pratade en stund med Amanda, sen tog vi tre röda
Idag har jag varit på Marieberg med David. Det var chillidill. Nu är jag hemma och väntar på min mammmmma. Ahjuste.
Gah.
Charrå.
En bild från igår. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback