How long have I been in this storm? So overwhelmed by the ocean's shapeless form

Just nu måste jag verkligen kämpa för att hålla mig ovanför ytan. Jag har aldrig behövt vara starkare, jag måste vara stark för två nu. Ler och försöker att få alla att tro att jag mår bra, gråter så fort jag är ensam. Allt är kaos, hela mitt liv. Jag vet att jag faktiskt inte KAN ordna det här själv, ändå kämpar jag för det hela tiden. På något sätt måste jag kunna göra alla nöjda, men jag har bara inte kommit på hur än. 
Dör inombords hela tiden, jag har förstört flera människors liv på bara någon vecka. Hur är det ens möjligt att en människa misslyckas så mycket? Jag kan inte säga någonting till någon utan att förstöra ännu mer. Jag är orsaken till att alla mår dåligt just nu, vare sig de tror det eller inte. 
Jag vet inte vad jag ska ta mig till, helst av allt skulle jag bara vilja försvinna ett tag. Jag är krossad, men måste vara stark.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback