Grey hoodie to leather jacket, hairflip to haircut, My World to Believe, YouTube to the world, internet sensation to worldwide inspiration

Ni säger att jag
Aldrig kommer att få träffa honom
Aldrig kommer att få vara nära honom
Aldrig kommer att få röra vid honom
Aldrig kommer att få ta en bild med honom
Aldrig kommer att få prata med honom
Aldrig kommer att få resa jorden runt med honom
Aldrig kommer att få dansa med honom
Aldrig kommer att få bli älskad av honom
Aldrig kommer att få vara hans One Less Lonley Girl
Aldrig kommer att få kyssa honom
Aldrig kommer att få vara hans fru
Men tror ni verkligen jag bryr mig?
Nej, inte när jag har 
Någon som jag ser upp till
Någon som är stark
Någon som kan få mig motiverad
Någon som får mig att tro på mina drömmar
Någon som får mig att förstå varför man aldrig ska säga aldrig
Någon som jag inte är ensam med att älska
Någon som jag kan älska tillsammans med miljoner av andra människor och med dem skapa
En familj som alltid är tillsammans
En familj som stöttar varandra hela tiden, överallt.
Kan ni iallafall försöka förstå att Justin Drew Bieber är så mycket mer än bara en kändis för mig?
Jag älskar honom, nu och föralltid. ♥
283 DAGAR KVAR!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback