GRATTIS MAMMA!

Idag fyller min fina mamma år!
Stort grattis till henne!
Min fina mamma som jag älskar så himla mycket. Jag önskar varje dag att jag på något sätt skulle kunna få dig att förstå hur mycket jag ångrar att jag har förstört hela ditt liv. Det går inte en dag utan att jag önskar att jag inte fanns, för jag vet att ditt liv hade varit så otroligt mycket bättre utan mig.
Det finns inte en chans att jag någonsin kommer kunna få dig att förstå hur mycket jag älskar dig, min kärlek är för stor. Du är den enda som har funnits där från början, den första jag älskade.
Jag kan försöka be om förlåtelse resten av mitt liv, men det kommer aldrig att vara tillräckligt.
Nu ska du iallafall ha världens bästa födelsedag!
Hipp, hipp hurra,
JAG ÄLSKAR DIG.♥

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback