Dream until your dreams come true

Den här videon får mig att gråta. 
Avalanna Routh har en sällsynt typ av cancer som sprider sig snabbt, snart kommer hon inte att finnas längre. Hennes föräldrar vill att hon ska få leva livet fullt ut, även fast hon är så liten. Avalanna är en belieber och hon älskar Justin jättemycket, så mycket att hon har gift sig med en poster på honom. Hon kallar sig MrsBieber och en av hennes största drömmar var att få träffa sin "man". Det skapades en sida på Facebook där folk gjorde allt för att hon faktiskt skulle få möta honom, och hennes dröm gick i uppfyllelse! Justin spenderade alla hjärtans dag med Avalanna, och förlovade sig på låtsas med henne. Både Justin och beliebers älskar henne. Hon är ett fan som blivit en utav hans bästa vänner. 
En dag kan hon bara vara borta, och det dödar Justin att veta att varje gång han lämnar henne kan vara den sista gång han ser henne, hon betyder ju så mycket för honom. Hon är en strålande stjärna i mina ögon, något utav det vackraste som finns. Hon vet inte så mycket egentligen, hon förstår inte hur sjuk hon faktiskt är. Hon lever sitt liv och kämpar på varje dag.
Att Justin gör detta för henne får mig att gråta. Jag tycker att det är så otroligt fint. Han har ett hjärta av guld, han är den finaste människan som någonsin funnits. Han är världens mest kända tonåring, han har nyss släppt en ny skiva, snart åker han ut på turné, han har inte haft en lugn stund sedan 2009, ändå tar han sig tid att träffa Avalanna, han tar sig tid att göra henne glad och få henne att må bra. Många hade inte orkat det. 
Justin och Avalanna, Mr. och Mrs. Bieber, jag älskar er båda så himla mycket. ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback