You're the light that feeds the sun in my world

Nu är det såhär att jag jättegärna skulle vilja att ni kollade på en grej. Det skulle göra mig väldigt glad och er också! Det är en video som verkligen fick mig att gråta. Jag förstår inte hur en människa kan vara underbarare. Det är en video med Justin, vilket ni troligen förstod, men snälla, ALLA MÅSTE KOLLA för den är så sjukt fin!!! Är så sjukt stolt över att vara Belieber, det kan ni hoppa upp och sätta er på!
Jag säger inte att ni måste tycka att han sjunger bra, är snygg, eller söt, även fast jag tycker att det är otroligt att det finns människor som inte tycker det... Men ni måste ju se att han har ett hjärta av guld! Jag tror aldrig jag har sett något finare än det här som en människa har gjort. Han är så sjukt äkta!
♥Justin Drew Bieber, meningen med livet!♥
I'm in tears!
The hair flip is back!♥


» P

Så jävla perfekt<3

2012-01-17 // 21:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback