You don't know you're beautiful and that's what makes you beautiful

Hej.
Nej, jag gillar inte One direction, och skulle aldrig få för mig att göra det. <— Sanning of tha year.
Nu är jag hemma, eller ja, jag har varit det ett tag, men har inte varit sugen på att blogga. Ni får nog lite bilder senare, nästa vecka någon gång.
Lyckan när jag fick träffa min underbara Amanda går inte att beskriva, jag ville bara gråta! Jag älskar dig så sjukt mycket och gud vad jag har saknat dig! ♥ Självklart har jag saknat alla mina andra underbara vänner också, men det förstod ni väl? ♥
Sedan jag kom hem har jag både varit världens lyckligaste och hur ledsen som helst. Just nu orkar jag inte alls.
Nu ska jag ut och gå och prata med Pjong.
Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback