I can't escape all the problems I made for myself

Hej.
Idag har jag haft en ganska trevlig dag måste jag säga, även fast jag försov mig ett par timmar, men det är standard nuförtiden. Det var hur som helst ledardag och "boostingdag" med AGF på Oscaria idag. Började morgonen med att sitta i möte i F1 i flera timmar, det var hur segt som helst! Efter det var slut låg jag och Amanda kvar där och flummade loss, haha! Klockan kvart i tolv, tolv, tolv(!) var det lunch, något som vi hade taggat ihjäl oss för. Hahaha! Efter det började boostingdagen med lite prat och en smågullig kortfilm som min käre tränare Henrik hade fixat ihop. Sedan blev det lite work-shops på olika ställen om olika saker. Åt även en hel del fika, hahah! Det var gott. Det var en rolig dag, och AGF hade verkligen satsat på att det skulle bli så bra som möjligt, det tycker jag var fint! :) Jag och Amanda skämde ju dock ut oss ganska rejält såklart, men det blir allt vanligare, hahah!
Nu pluggar jag lite på röstens fysiologi eller vad det nu heter, och det är inte det roligaste man kan roa sig med på en lördag kväll, men jag är för trött för något annat. 
Hejdå.
På en utav work-shopparna (eller vad heter det i plural?) skulle vi skriva lappar med saker som gjorde oss glada! Vi fick även papperstallrikar där andra skulle skriva positiva saker om en, peppigt! Här får ni bilder.
Vad som gör mig glad!
Tallriken, den är väl inte jätteseriös... Haha!


» P

Hahah, kvart i tolv, tolv, tolv! Jag sa fan inte femton gånger.. bara fem.



Asså jag skrattar fortfarande ihjäl mig åt att vi är så sjukt bra på att skämma ut oss, fastän jag tkre e såå acke!



Älskar dig! <3

2012-01-22 // 12:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback