Världens snyggaste kändiskillar!

Så, här är inlägget jag skrev om. Jag har bestämt mig för att kalla det "Världens snyggaste kändiskillar!" och jag tror ni kan ana vad det kommer handla om? Ännu en lista, men det blir inga fina svenskar med på denna lista eftersom jag lovade min vän att inte ta med någon från min tidigare lista! Enjoy!
Jag tror att alla som läser min lilla skitblogg, eller alla som känner mig överhuvudtaget kan lista ut vem som kommer etta. Killen som är hela min värld, och mitt liv: JUSTIN DREW BIEBER! ♥ Ja, jag vet att jag har skrivit och pratat huuur mycket som helst om honom, men han är värd att snackas om föralltid. Jag tycker att hela hans utseende är ren perfektion, det finns INGENTING jag någonsin skulle vilja ändra. Han har de vackraste ögon jag har sett i hela mitt liv, man verkligen drunknar i deras hasselnötsbruna färg. Han har världens absolut sötaste näsa, den är så himla gullig. Hans läppar, behöver jag ens säga något mer, här snackar vi ideal-läppar! Han har det vackrate leendet jag någonsin har sett. Ögonbrynen är så sjukt vackra, och hans hår, jag dör. Jag älskar hans hair-flip, jag älskade hans korta frisyr, jag älskar hans gamla hårfärg, jag älskar hans nya, jag älskar hans hår! Han har världens finaste öron någonsin. Han har en sjukt fin kropp. Hans mage är helt underbar, precis som hela honom. Och han ser så himla mysig och gosig ut, som en nallebjörn typ! Och så är han ju så sjukt sexig! Jag skulle kunna prata på i timmar om hans fantastiska personlighet också, men nu är detta en väldigt ytlig lista och därför pratar jag BARA om utseendet. Hur som helst, Justin Drew Bieber är min Gud, och världens absolut finaste människa! ♥
Egentligen kan jag inte fortsätta listan nu eftersom ALLA andra är fula i jämförelse med Justin, men ändå...
Tvåa kommer iallafall den charmiga snyggingen Louis Tomlinson, (hata mig inte nu Pysen). Han ser verkligen riktigt bra ut, eller hade iallafall gjort det i en värld där Justin inte fanns... Jag tycker han är så himla söt! Kan nog vara att jag tycker så eftersom han kan vara lite lik Justin i vissa lägen. Jag tycker iallafall att han är väldigt snygg och sjukt gullig! Han har ett jättesött smile och ser så himla snäll ut. Jag älskar hans ögon, även fast jag föredrar bruna, han har en väldigt snygg och sexig och typ busig blick liksom. Han ser alltid så glad ut också, och glädje gillar väl alla? Louis är en riktig hottie!
Trea kommer min älskade Luke Hemmings! Nog för att han är 96a, men han ser iallafall väldigt bra ut. Jag älskar hans lite osäkra och sjukt söta blick. Har har också väldigt fint hår och jag älskar hans näsa! Han påminner mig också lite om en väldigt fin människa. Hans armar är ju inte heller något minus, han har en väldigt snygg kropp överhuvudtaget faktiskt. Han har också ett supersött kroppsspråk som jag älskar! Dock vet jag inte om man kan kalla honom kändis riktigt än...
Fyra kommer en såkallad Disney-stjärna som jag i vanliga fall hade skämts jättemycket för, men nu är det faktiskt en riktigt snygg kille så det är lugnt. Ni har säkert redan kunnat lista ut vem jag pratar om? Joe Jonas! I första Camp Rock filmen är han som allra snyggast, nästan så att man dör, men han ser fortfarande väldigt bra ut, och han är så himla charmig. Hans hår är underbart, både när det var långt och platt och kortare och lockigt och som det är nu. Han har en helt underbar ögonfärg, och sådant gillar jag. Han ser även väldigt trevlig ut, och så tycker jag att han är väääldigt snygg och het!
På femte plats hamnar Nicholas Hoult. Jag tycker han är söt som socker, och het som solen, typ. Han har en personlig charm som jag verkligen gillar. Han ser också väldigt snäll och gosig och trevlig ut. Han har ju ett ganska annorlunda utseende och det gillar jag starkt. Jag skulle kunna säga att han är bland de sexigaste människor jag har sett, så därför gör jag det, han är bland de sexigaste människor jag har sett!
Var lite osäker på vem som skulle få äran att komma femma på min lista, men insåg att den andra jag valde mellan var ganska lik han som kom femma på min svenska lista... men ni kan nog lista ut vem det är! :)
Egentligen tänkte jag göra listan lite längre, men har suttit uppe med den här ganska mycket längre än vad jag hade planerat så i sådana fall får det väl bli en fortsättning någon annan gång om jag tycker att det känns nödvändigt! Nu har ni iallafall några snyggingar att kolla på ett tag framöver, och tro mig, det kommer fortsätta komma massa inlägg om Justin så ni kan vara lugna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback