Girls, girls, girls

Nu ska jag göra den där tjej-listan som jag lovade mina fina pojkar att göra i somras... Japp!
Skrev alltså en lista över Sveriges snyggaste killar i somras, så här kommer tjejerna. Är dock inte så haj på det där med tjejer, men jag vet iallafall vad jag tycker är fint. :) Enjoy!
På första plats kommer nog Marie Serneholt. Kanske för att hon var tillsammans med Måns, som faktiskt låg tvåa på kill-listan. Nejmen, jag tycker hon är jättefin och hon verkar så himla söt. :) Sen var ju jag ett väldigt stort fan av A-Teens som yngre, så jag har sett upp till henne ungefär hela mitt liv, haha.
På andra plats kommer Agnes Carlsson. Jag tycker hon är jättevacker, och så är hon en grym sångerska! Och hon har ju också kysst Måns... jag är inte avundsjuk, nejnej. Hon verkar iallafall vara en riktigt söt tjej.
Molly Sandén hamnar på tredje platsen! Hon är en supersöt tjej verkligen. :) Hon är sig själv och inte så sjukt divig som många andra. Sedan att hon var tillsammans med Eric Saade var ju inget minus...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback