I was born to be somebody, ain't nothing that's ever going to stop me

Jag älskar Justin Bieber. Dels för att han är den mest underbara människa på hela jordklotet, men också för att han har hjälpt mig så himla mycket. Han har fått mig att tro på mina drömmar, och att verkligen leva livet! Han inspirerar mig väldigt mycket och jag kan sitta i flera timmar och bara kolla på honom och lyssna på hans musik. Han betyder så himla mycket för mig och är en väldigt stor del av mig. Jag kommer ärligt talat inte ihåg hur jag levde innan jag blev belieber, jag måste ha haft så tråkigt, och haft världens fulaste rum...
Han och mina allra bästa vänner är de enda som ger mig ork och kraft att fortsätta när allt är åt helvete. Så förstår ni hur mycket han faktiskt betyder för mig? Jag skulle göra absolut ALLT för honom, och det kanske låter konstigt eftersom jag inte känner honom, men han har en sådan stor del av mitt hjärta.
Han är en sådan stark människa, och han får mig att vilja försöka, och att till och med tro på mig själv ibland. Han följde sina drömmar, och det tänker jag också göra, det finns ingenting som kan stoppa mig för JAG vill, och det är allt som behövs.
Justin Drew Bieber, den människan som fick mig att börja tro. Det var massa kuratorer, psykologer och andra som försökte få mig att börja tro på en framtid i flera år. Justin klarade det på några minuter. Han gör mig lycklig.
When you smile, I smile. ♥
There's a dream in my soul
A fire that's deep inside me
There's a me no one knows
Waiting to be set free
I'm gonna see that day
I can feel it
I can taste it
Change is coming my way♥




» P

Åhhh, vah perfekt! Så bäst.<3

2012-01-19 // 00:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback