Thailand/Malaysia 2011-2012 (2)

Idag ville världens bästa, finaste, snyggaste, sötaste, underbaraste, härligaste människa se resten av mina semesterbilder, så här kommer de!
Langkawi. Älskade solnedgångarna där!
Ja, jag fastnade, inte fan visste jag att den skulle vara så mini... :(
Ödla... Så sjukt äckligt..!!
Den enda lunchen vi åt på hela semestern. Vi är duktiga på det där med att äta! Tänker dock inte nämna hur mycket onyttigheter vi åt...
Min fina mamma! :)
Vår lägenhet i Kuala Lumpur! Älskade den. :)
I ett shoppingcenter i Kuala Lumpur! Det var så grymt roligt! :D Notera även att jag köpte mina älskade JustBeats den dagen.
Julshopping. ;)
Jag gjorde våfflor till mig själv på min födelsedag. :) Fina va? Försökte få dem att se ut som ansikten, men det gick ju sådär...
Liten soffa..?
Det var en björn-utställning i Kuala Lumpur! Alla länder hade en egen björn som en konstnär från det landet hade designat. Det var jättekul att kolla på! :) Här är jag med björnen från mitt absoluta favoritland, Kanada!
Typ Peace-nallar eller något annat fint!
Ah.
Snygg pose och sådär, haha...
Jag åker tåg på flygplatsen i KL, haha! Tyckte det var riktigt kul!
Så, där fick ni lite bilder. Hoppas ni blev glada!
Hejdå.


» P

Sopersöt chey! :D



Hahahahahahah, fastnade du? xD<3

2012-01-18 // 15:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback