Thailand/Malaysia 2011-2012 (1)

En av mina absolut bästa vänner ville se semesterbilder nu, så här kommer det några stycken!
Ja, jag är osminkad, men vafan.
Började semestern med att jag saknade min kompis Panda, såatteh.
I Istanbul. Undrar varför folk kallar mig blek?
Bangkok!
Livets frukost @ Dunkin' Donuts!
Fin svamp i Bangkok!
Så här glad blev jag när jag upptäckte tågmaten på tåget mellan Bangkok och Surat Thani...
Koh Lanta! Jag vet att jag är söt.
Bara lite sned bild, men orka vara snygg, jag är iallafall unik!
Middag. Jag gillar glaset. :)
Justin Bieber! :D ♥
Okej, inte ens mina armar är sådär feta... :(
Tyckte den skylten var rätt söt..!
Jag och min fina mamma som jag älskar så himla mycket! ♥
Koh Lipe!
Jag och mamma igen! Hörde att jag är söt. :)
Ibland känns ryggen riktigt bra faktiskt!
Ah.
Söt.
Gunga! Langkawi.
En bro. Haha!
Ah.
Lift, jag DOG.
Glass! Har med denna bilden av en speciell anledning... Har ju två glassar som ni ser, och bara så att Amanda vet så köpte jag dem för att jag var glass-sugen och det var så billigt!
Sned...
Vattenfall på Langkawi.
Jag och mamma!
Vattenfall! :)
Smidig tjej...
Ni får lite mer bilder imorgon, för nu ska jag duscha och försöka sova.
Hejdå!


fett fina bilder!! soeta svamp ! och soet bro, aldrig i mitt liv hade jag gått över den...

:D <3

2012-01-17 // 19:48:52
» P

Söööt!

åh, inte liite avundsjuk chey!!

Hahahhahahahahaahhahahahahahahhah, glassbilden! <33

2012-01-17 // 20:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback