Sometimes I wonder if love is worth fighting for, then I remember your face and I'm ready for war

Hej.
Skolan idag var lite jobbig, men ändå inte. Orkar dock inte skriva så mycket om vad jag gör under dagarna eftersom jag tycker det är ganska drygt. Fast åt korv i mos idag, och sådant är ju intressant att läsa!
Idag drar träningarna igång igen, men jag har inte tränat sedan den 5/12-2011, vilket gör mig ganska ledsen. Planerar att börja igen i februari för läkarna sa att jag skulle ha läkt då, men man vet aldrig eftersom jag fortfarande får ont ibland. Får se hur det blir med allt.
Hejdå.


Ja dina lakan är konfetti, nu ska himlen bli vit
Allt du brände ner, låt det regna ner
Jag kastar ut det sista av dig som finns kvar i mitt liv
Jag kunde dö för dig, nu är du död för mig


» P

<3

2012-01-18 // 16:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback