Oh nej, en "bloggrape"

Hej jag heter mitt namn och jag gillar när man bloggar fast inte när det står tråkiga saker så som att det inte står något logiskt och sen gillar jag menings uppbyggnad och stabning fast jag är inte så bra på att skriva ibland så jag skriver det som skrivs på bloggen med en tanke på mitt tangentbord som är littet och knottrigt men det är bara för att jag inte har satt ut en enda punkt eller ett enda kommatecken i hela den här meningen så det är en ganska lång mening som är jättevärd att läsa och om man inte läser den så vet man inte vad som står så då får man gissa vad som står och då kanske man gissar fel och det skulle vara lite jobbigt för då kanske man tror att det står något mycket viktigare tillexempel att jag har en inbyggd kompass men inte nödvändigtvis för man kan också tro att jag äntligen erkänner att jag är hipster för jag gillar massa hipster saker och har bågar utan glas



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback