I want, I want, I want to be loved by you

Hej.
Idag var jag i skolan och hade två lektioner, religion och spanska. Ganska tråkigt måste jag säga, speciellt eftersom vi spelade ett spel på spanskan och folk nu måste tro att jag är drygast i hela världen. Självklart bryr jag mig inte om vad andra tycker, för det handlar om dem, inte om mig, jag vågar iallafall stå för vem jag är. Har även börjat lära Lisette lite Ping&Pjong-språk och tycker att hon lär sig väldigt snabbt och bra, duktiga tjejhen!
På eftermiddagen hade jag ett litet möte med skolmänniskor, och det kändes bra och gjorde mig lite glad. Dock inte jättekul att stanna kvar i skolan så mycket längre...
Nu ska jag strax slänga mig upp på min fina cykel och cykla hem till Amanda och äta pannkakor och sova där. Det kommer bli soper, som alltid.
Imorgon är det Gambiadagen, får se vad jag hittar på för roligt... :)
Hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback