Frozen and can't breathe

Hej.
Dagen började ÅT HELVETE! Det gillade inte jag så jag fick ett litet utbrott, och förlåt till Amanda och Frank som var tvugna att lyssna på mig då... Trodde hela dagen skulle vara ett helvete, men nej då! Efter lunchen hände någonting utav det underbaraste jag någonsin hade kunnat hoppas på! Slutade skoldagen med en psykologi-lektion som jag faktiskt uppskattade och hade sedan en trevlig pratstund med Sofia på väg upp till stan. :)
Tillbringade sedan några timmar på stan med min fina mamma. Blev mest lite sådana där nödvändiga saker köpta. Och fem nagellack, och jag vet att jag verkligen borde ha som nyårslöfte att sluta köpa så himla många nagellack, men det är omöjligt. Det finns få saker som jag gillar bättre än dem, och speciellt nu när mina naglar håller på att bli långa!
Träffade en fin och saknad vän nu på kvällen och snart tänkte jag faktiskt försöka sova eftersom jag ska upp tiiidigt imorgon och åka till Oscaria där jag inte har spenderat en enda sekund sedan i början av december, usch. Ska inte träna, än, men snart så! :D
Nu ska jag iallafall försöka knåpa ihop ett inlägg som min fantastiska kompis ville att jag skulle göra, vi får väl se hur det går...
Hejdå.


» P

Åhh, efter lunchen! Jag älskar W

2012-01-22 // 12:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback