Can you give me one last chance to make it right?

Hej.
Inatt sov jag hos Amanda. Vi var ute igår kväll och promenerade, typ, det var roligt! :) När vi kom in så blev det Friends, mys. Somnade lite försent, men var ändå inte astrött när vi skulle iväg till skolan. Dock chippade våra mobiler, såatteh.
Hade bara en lektion idag, svenska, och jag gjorde inte alls speciellt mycket. Efter skolan blev det stan med Amanda, hindersmässan in my heart. ♥ Sen blev det stan med mamma, och jag tjatade till mig 8 doftljus och lite andra småsaker.
Nu ska jag kolla gamla Top Model-avsnitt och äta morötter, och plugga lite..! :)
Hejdå.
Jag älskar dig, du äger! ♥


» P

Seru vilka kanintänder du har fått av ditt morotskonsumerande! ;o



Älskar dig<3

2012-01-28 // 10:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback