You'll never be unforgiveable

Här kommer 26 sanningar om mig! Ni bryr er nog.:)
1. Jag har en mini-crush på Ulrik Munther.
2. Jag röstade på Ulrik 35 gånger i Melodifestivalen.
3. Jag har lyssnat på låten Soldiers i ganska många timmar nu.
4. Jag kan hela texten till den låten.
5. Jag fattade nyss att han spelar munspel i låten.
6. Jag tycker han är otroligt snygg, söt och fin.
7. Jag tycker att hans röst är underbar.
8. Jag tycker Ulrik är den snyggaste kändisen i hela Sverige, snyggare än Eric Saade.
9. Jag började gråta när han gick till final.
10. Jag satt och skakade första gången jag hörde låten Soldiers, jag tycker den är GRYM!
11. Jag har spelat in x antal covers på Boys don't cry.
12. Jag önskar att det kommer en dokumentär om hans liv (som Never say never).
13. Jag tycker han är så himla het.
14. Jag kollade seriöst på hans gymnasium när jag skulle välja för jag var kär i honom då.
15. Jag undrade väldigt länge vad det var han skrek mitt i låten när han hade gått vidare, tror det är något i stil med "Tack som fan!", men jag trodde det var "Taxi-farsa!".
16. Jag dör vad snygg jag tyckte han var första gången jag såg honom 2009.
17. Jag älskar hans dialekt!
18. Jag vill ha honom.
19. Jag har alltid beundrat hans texter, de är verkligen bra.
20. Jag älskar hans musik.
21. Jag tänker ha fest på lördag när han fyller år!
22. Jag blir glad av honom, han är en riktig glädjespridare.
23. Jag ser upp till honom väldigt mycket.
24. Jag älskar hans stil.
25. Jag har hans skiva.
26. Ulrik Munther är nästan bäst.
Fin pojke!♥


» P

ULRIK! <3

2012-02-15 // 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback