You moved to west L.A or New York or Santa Fe or where ever to get away from me

Hej.
Försvann iväg till Stockholm för lite awesome-time med Amanda, svarade inte på sms och sådär, men jag tror inte ni märkte någonting!:)
Nu är jag tillbaka iallafall, och awesome-timen blev mer awesome än vad jag någonsin hade kunnat tro! Har inte haft roligare sedan London... Köpte inte speciellt mycket, mest sådant där som man bara MÅSTE köpa (nagellack, doftljus), och en Justin Bieber-handduk! :D Ackade ut oss som sjutton, och det var så underbart!
å ni ba k
Hejdå.


» P

coolt att jag lyssnade på den låten och hörde exakt den textraden precis när jag läste rubriken! chippet :D



Hade det bäst, har inte heller haft det bättre och framförallt inte roligare sedan london!

älskar dig Acke<3

2012-02-26 // 18:03:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback