Would you really rush out for me now?

Jag har gjort matteprov, skrivit novell, skrivit hälsoarbete, börjat på engelskauppsats, valt låt till sången och gjort liiite på arbetsmarknadsarbetet, på en vecka. Mer än vad jag har pluggat sedan jag började gymnasiet, nästan som veckan innan hand-in day i 9an... Ligger fortfarande så jävla efter, men har iallafall gjort något.
Hatar skolan. Hatar inriktingsvalet. Hatar att plugga. Musiklektionerna är verkligen de enda roliga lektionerna. Hatar att det finns för mycket fula människor i skolan. Det finns bara två anledningar till varför jag går dit; mina vänner och något mer. Har ingen aning om vad tusan jag ska göra med skolan...
Ville bara klaga lite och få er att tycka synd om mig. :)


» Lie

Det är så synd om dig

2012-02-17 // 21:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback