I don't know what it is, but I know that I'm missing it

Trodde aldrig att det skulle kunna göra såhär ont. Du har förstört mig totalt, jag är i tusen bitar och kommer aldrig att bli hel igen, allt tack vare dig. Mitt hat mot dig går inte att beskriva, jag brinner inombords, hela jag är bara ilska och sorg. Förstår du vad du har gjort med mig? Det är ditt fel att jag misslyckas med allt nu, när du försvann tog du all min motivation och vilja med dig.
Jag förstår inte hur en människa kan vara så sjukt egoistisk. Du fanns alltid där för mig, enda tills den dagen då du inte behövde mig längre. Den dagen du kom över mig, då var det helt okej att jag skadade mig själv, grät mig själv till sömns och skrek i panik varje dag och natt. Jag önskar att du kan se det från mitt perspektiv, men jag vet att det är för svårt för dig att någonsin förstå, jag är väl för komplicerad och du för dum helt enkelt. Jag önskar att jag kunde be dig att iallafall försöka, men jag vet att det är för mycket begärt av någon som dig.
Mitt hat mot mig själv för att jag lät mig själv tro på dig, det är nog värst. Jag ångrar mig så himla mycket. Jag visste att det du sa bara var lögner ju, varför gjorde jag mig inte bara av med dig så snabbt som möjligt, det skulle ha räddat mig väldigt mycket. Min värdelöshet fick mig att stanna hos dig, jag ville kanske ha bekräftelse på att jag dög. Du ska veta att jag iallafall älskade dig, och att allt jag sa var sanning. Jag skulle aldrig kunna ha ljugit för dig, du var hela min värld och jag ville aldrig förlora dig. Du lovade mig att jag aldrig skulle behöva göra det, men du svek. Du svek allt vi hade.
Det är ditt fel, alltihop.
Men hur mycket jag än hatar dig så kommer du alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta, även fast du är ett stort jävla svin.


» ?

Det är aldrig okej att du skadar dig.

Du gjorde slut. fyi.

Du är inte värdelös.

Du skriver bara en massa elaka mot mig.

Du har en speciell plats i mitt hjärta också.

''ett STORT jävla svin.'' så du erkänner att jag e lång?

2012-02-06 // 02:02:04
» M

Du måste komma över honom, han är bara en jävla idiot som inte är värd någonting. Du vet att ALLA vill att han ska dö, och att alla ber för det varje dag, till och med hans familj. Sorgligt, men sant.

Det är han som är värdelös, men det vet du nog redan... Han är inte värd någonting, inte för någon.

Hoppas han lider.

<3

2012-02-06 // 13:19:45

Lie, skit bara i han... Du är bäst och jag kommer alltid bry dig om mig <3 Älskar dig bv<3

You know who ~

2012-02-06 // 20:07:40
» L

det blir bättre, det blir alltid bättre! <3:/

2012-02-06 // 20:08:36

Han var en stor jävla idiot! Ett jävla svin bögs jävel! Du är värd så mycket mer än den där jävla bollsmekaren! Han är så inte värd dig min fina vänn<3 hatar honom så jävla mycket. Egoistiska mäniskor finns överallt,men han tog verkligen pris det lilla äcklett!

Han är lika äcklig som ett sånt där klet under skon som man tror är vanligt kludd men sedan när nan tittar efter visar sig vara ett äckliigt tuggumi helvette. Usch. Jag ska spy på det lilla äcklet!!!

2012-02-06 // 20:49:38
» !

Vilka är svin här om ni hoppas att han lider?

Hoppas att han ska dö?

det är fel, fult och omoget.

och jag bryr mig inte ett jävla skit jävla fucking idioter som tror att ni vet nåt.

2012-02-07 // 00:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback