Every minute is like the last so just take it real slow and forget about the clock that is tick-tick-ticking

Älskar att kunna vara mig själv med mina vänner.
Älskar att kunna hitta på en sjuk dans på gymmet med min bästa vän även fast det är andra där och skratta ihjäl oss åt det.
Älskar att alltid kunna säga vad jag tycker, även fast jag kan få världens konstigaste reaktioner.
Älskar att sova över med snelven och ligga i sängen och skratta tills man gråter åt någonting som inte alls är kul på morgonen.
Älskar att kunna vara exakt hur omogen jag vill.
Älskar att kunna skriksjunga det absolut högsta jag kan när jag är ute och inte vara rädd för att någon ska höra eller se, då blir det bara ännu roligare.
Älskar att klä ut mig till mega-fjortis och gå och knacka på någons dörr för att lämna pengar.
Älskar att planera andra människors liv och föreställa mig hur storebröderna åker upp på stan bara för att köpa choklad till sin lillasyster som de senare ska "natta".
Älskar att kunna vara hur ful som helst och inte bry mig ett dugg.
Älskar att helt plötsligt vilja göra något som jag aldrig hade kunnat tänka mig att göra för ett år sedan.
Älskar att skicka alla hjärtans-dag hälsningar till folk jag tycker ser snälla ut, även fast jag inte känner dem. Alla ska få bli glada.
Älskar att ta för många papper och sedan skicka vidare dem ett för ett.
Älskar att se en film på affären som jag aldrig har hört talas om, ladda ner den och inse att den är CRAP.
Älskar att säga fel och skratta ihjäl åt det.
Älskar att ha de absolut fulaste smeknamnen du kan tänka dig och skrika dem till mina vänner så att alla hör, utan att de bryr sig.
Älskar att tycka att alla är snygga.
Älskar att ha världens fulaste grupper på Facebook och skriva ALLT i dem.
Älskar att ha ett helt unikt språk som bara jag och min bästis förstår, och att använda det ungefär hela tiden.
Älskar att kunna ett teckenspråk som bara jag och en BES vän kan, och komma på nya fula tecken.
Älskar att vara mig själv, vilket inte betyder att jag älskar mig själv, men att jag hellre är den jag än någon som är rädd för att ACKA ut sig lite grann! Man lever bara en gång, och jag är Peter Pan och forever young så det är chillpill! Jag älskar att vara k00l.



» P

Åh.. jag ÄLSKAR det!

Livet är verkligen såå mycket roligare när man inte bryr sig ett dugg om hur ACKE man är.. Det är SÅ värt.

Och livet är såå mycket roligare med dig, än utan min bestven. <3

2012-02-13 // 22:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback