That should be me

Det finns ingen människa jag är mer avundsjuk på än Selena Gomez. Hon har verkligen ALLT en kvinna kan önska sig, Justin. De är så himla söta tillsammans, definitivt det sötaste paret jag har sett i hela mitt liv! Jag älskar att se Justin med henne, han verkar så glad, båda verkar väldigt lyckliga, och det förstår jag. De kommer få de vackraste barnen någonsin, typ, Jeremy och Patricia fick ju det, men ändå.
Åh, vad de är gulliga!
Jelena. ♥

That should be me holding your hand
That should be me making you laugh
That should be me feeling your kiss
That should be me buying you gifts
That should be me holding your hand
That should be me making you laugh
That should be me feeling your kiss
That should be me buying you gifts♥


» P

2012-02-05 // 11:51:21
» P

Så sjukt perfekt <3

2012-02-05 // 11:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback