No ones love you and you know it

"VETU HUR SVÅRT DET E ATT LEVA MED ATT JAG FÖRSTÖRDE DITT LIV?!"
Vet du hur svårt det är att leva med att veta att det bara är en fucking lögn? Du bryr dig ju inte ens, du är glad för att jag mår dåligt. Du har party och firar det varje kväll för du är så lycklig. Mina patestiska försök till att försöka få dig att prata med mig får dig att skratta ihjäl dig och du älskar att dissa och föreställa dig hur jag gråter tills mina ögon ramlar ut. Du är såå...gaaaaaaaaaah. Orkar inte. Usch, du är verkligen... jjfvhldhkjdsfhkjdnfuihfhpgurghr. Så JÄVLA racka backa barda! Orkar inte. Vill bara skrika och gråta och slå något riktigt hårt, typ dig, men kan ändå inte sluta skratta! Fyfan vad mitt liv har blivit roligare, du var tamigfan bara problem, dugibaeiöwoggggggejhvunksvkpsfvirgorjogjqerbieqhborfvnquiröhnbwughqageruioqgeqegre.
Oh my Bieber...
Du är bara värd crap, typ sådan här CRAAAAAAAAAAAAP!
eghgoöiahroähevoäwhighhcgi hcghicrghhimjocojtv¨rthuecm9rthaiåewf


» P

RACKA BACKA BARDA!!



Jag älskar dig. :*

2012-02-15 // 19:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback