Det finaste någon kan få

Du betyder så mycket för mig, ord kan inte beskriva exakt hur mycket.
Att ha en bästa vän som är världens bästa. Skulle inte kunna hitta någon bättre, hur mycket jag än letade, kan inte komma på nån perfektare. Nån som skulle kunna vara min bästa vän för mig utom du.
Det finns så mycket jag beundrar dig för.. Hur fint du ritar, hur bra du sjunger, hur smart du är, hur du alltid tycks lösa allting, hur du alltid kan få folk att skratta, har svar på tal, egenskaperna och talangerna är otaliga.
Men det är egentligen inte det som betyder något. Det är hur du ALLTID förstår mig, aldrig dömer mig hur jävla störd jag än är. Att ha nån som alltid finns för mig, vad det än är. Någon att skratta med, som har samma värdelösa humor som mig, som kan få mig att skratta åt mig själv. Som lärt mig att vara precis hur acke som helst men ändå inte orka bry sig. Att skratta istället.
Du är den där perfekta. Som förstår vårt konstiga, jätteacke språk, teckenspråk, hälsningar, osv. Jag skulle inte kunna ha det bättre med nån annan vän.
Du respekterar mig fast jag är så dum som jag är, så acke som jag är, så fucked up som jag är, respekterar mig med alla defekter därtill och det är det fan inte många som gör.
Att skratta ihjäl oss åt våra konstiga felsägningar, det är bland det bästa jag vet.
Vi har ett chip, det kan ingen ta ifrån oss, det skapades pga av att vi är bästa vänner, att det stämmer så bra. Meant to be liksom.
Du är den jag kan chippa med, det är det bästa som finns. Att ha en vän man kan chippa med. Jag tror ingen kan vara lyckligare än jag, även fast det är så jävla svårt i med allt ibland, för ingen har en bättre bestven än mig.
Att kunna flämta som 17 och sedan skrika - fast tyst - när man skrattar och höra sin bästa vän låta exakt likadant bredvid det får mig lycklig. (Vi skrattar jävligt konstigt)
Att bara kunna säga " är inte det där..?" Och få ett "Jo. haha!" det är chipping.
Att det räcker med en blick och man får "Ja, jag vet" tillbaka, det är chipping.
Att chippa, det betyder allt för mig.
Jag tror inte jag skulle kunna umgås 24/7 med någon annan än dig utan att få soperdamphet på personen. När jag inte umgås med dig 24/7 SAKNAR jag dig.
När jag säger "jag saknar dig" och typ har träffat dig bara några timmar eller kanske minuter tidigare så menar jag det, hur sjukt det än är.
Jag är så obeskrivligt GLAD över att jag har dig. Du är en av de få som kan få mig att le när det är jobbigt och den ENDA som jag kan lita till 110% på.
Jag kan lita på att du aldrig kommer svika mig, aldrig kommer lämna mig, alltid kommer vara min bästa vän. Kanske beror det på chippet. Men mycket mer beror det på att du gjort dig värd det förtroendet.
Utan dig är jag ingenting, det bara är så. På riktigt, jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig.
Jag ska gå igenom allt med dig, lida när du lider, skratta när du lyckas, och leva på sommaren.
Du är min bästa vän och jag vill att du ska veta att du är allt jag har. Jag vill att du ska veta hur sjukt bra du är, hur stolt jag är över att få ha dig till bästa vän!
Älskar dig, Ping. Du är bäst.
Snelven
För några dagar sedan fick jag denna text skriven om mig själv av min bästa vän.
"Du betyder så mycket för mig, ord kan inte beskriva exakt hur mycket.
Att ha en bästa vän som är världens bästa. Skulle inte kunna hitta någon bättre, hur mycket jag än letade, kan inte komma på nån perfektare. Nån som skulle kunna vara min bästa vän för mig utom du.
Det finns så mycket jag beundrar dig för.. Hur fint du ritar, hur bra du sjunger, hur smart du är, hur du alltid tycks lösa allting, hur du alltid kan få folk att skratta, har svar på tal, egenskaperna och talangerna är otaliga.
Men det är egentligen inte det som betyder något. Det är hur du ALLTID förstår mig, aldrig dömer mig hur jävla störd jag än är. Att ha nån som alltid finns för mig, vad det än är. Någon att skratta med, som har samma värdelösa humor som mig, som kan få mig att skratta åt mig själv. Som lärt mig att vara precis hur acke som helst men ändå inte orka bry sig. Att skratta istället.
Du är den där perfekta. Som förstår vårt konstiga, jätteacke språk, teckenspråk, hälsningar, osv. Jag skulle inte kunna ha det bättre med nån annan vän.
Du respekterar mig fast jag är så dum som jag är, så acke som jag är, så fucked up som jag är, respekterar mig med alla defekter därtill och det är det fan inte många som gör.
Att skratta ihjäl oss åt våra konstiga felsägningar, det är bland det bästa jag vet.
Vi har ett chip, det kan ingen ta ifrån oss, det skapades pga av att vi är bästa vänner, att det stämmer så bra. Meant to be liksom.
Du är den jag kan chippa med, det är det bästa som finns. Att ha en vän man kan chippa med. Jag tror ingen kan vara lyckligare än jag, även fast det är så jävla svårt i med allt ibland, för ingen har en bättre bestven än mig.

Att kunna flämta som 17 och sedan skrika - fast tyst - när man skrattar och höra sin bästa vän låta exakt likadant bredvid det får mig lycklig. (Vi skrattar jävligt konstigt)
Att bara kunna säga " är inte det där..?" Och få ett "Jo. haha!" det är chipping.
Att det räcker med en blick och man får "Ja, jag vet" tillbaka, det är chipping.
Att chippa, det betyder allt för mig.

Jag tror inte jag skulle kunna umgås 24/7 med någon annan än dig utan att få soperdamphet på personen. När jag inte umgås med dig 24/7 SAKNAR jag dig.
När jag säger "jag saknar dig" och typ har träffat dig bara några timmar eller kanske minuter tidigare så menar jag det, hur sjukt det än är.

Jag är så obeskrivligt GLAD över att jag har dig. Du är en av de få som kan få mig att le när det är jobbigt och den ENDA som jag kan lita till 110% på.
Jag kan lita på att du aldrig kommer svika mig, aldrig kommer lämna mig, alltid kommer vara min bästa vän. Kanske beror det på chippet. Men mycket mer beror det på att du gjort dig värd det förtroendet.

Utan dig är jag ingenting, det bara är så. På riktigt, jag vet verkligen inte vad jag skulle göra utan dig.

Jag ska gå igenom allt med dig, lida när du lider, skratta när du lyckas, och leva på sommaren.

Du är min bästa vän och jag vill att du ska veta att du är allt jag har. Jag vill att du ska veta hur sjukt bra du är, hur stolt jag är över att få ha dig till bästa vän!

Älskar dig, Ping. Du är bäst.

Snelven"

Det finaste jag någonsin har hört. Och det känns som att jag skulle kunna ha skrivit vartenda ord själv.
Jag älskar dig Pjong Panda Pysen Pack P Bieber, du är BES.


» P

Åh, jag älskar dig Ping. Och jag menade verkligen vartenda ord. <3



Kan inte låta bli att skratta när jag läser "Att kunna flämta som 17 och sedan skrika - fast tyst - när man skrattar och höra sin bästa vän låta exakt likadant bredvid det får mig lycklig. (Vi skrattar jävligt konstigt)"

Jag hör vårt asskumma skratt och typ dör.



Du är bes.<3

2012-02-12 // 20:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback