Cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless, until you put one in your mouth and light it on fire

Jag och snelven har bestämt oss för att köpa en hamster! Den ska bo hemma hos mig och heta Skurt. Vi ska köpa den fulaste hamster vi kan hitta, för att rädda den från alla fina liksom. Och för att vi vet att vi kommer älska den även fast den är ful, för den kommer alltid att vara fin i våra ögon, det kommer bevisa att vi är väldigt bra människor. :) Tänkte bara förbereda er på att det inom snar framtid alltså kommer att bo en Skurt under mitt tak.
"Varför är hamstrar så små? Jag vill ha en hamster..."


AHAHAHAHAHAHAHHA*andas*HAHAHAHAHHA HAMSTRAR ÄR SÅ SÖTA!!

2012-02-17 // 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback