Breathe your life into me

Hej.
Igår åkte jag skidskor med mina fina kompisar Helena och Manne, som jag saknat så mycket! Det gick faktiskt mycket bättre än vad jag någonsin hade kunnat drömma om så jag var nöjd. Det var visserligen lite jobbigt att vi hade åkt såpass lång och var tvugna att åka tillbaka i motvind, men vi hade kul iallafall. :) När vi väl hade kommit tillbaka satt vi i värmestugan med Mannes familj och två av hans systers kompisar, och massa bebisar! Melker. ♥ På eftermiddagen kollade vi på Breaking Dawn och efter en stund kom Dala över. Hade en bra kväll och åkte buss hem med Helena! :D
Idag träffade jag Amanda, även hon VÄÄLDIGT saknad! Vi köpte massa godis och sedan satt vi på bron i Tybble och drack läsk och åt mums, sopermysigt! Sedan hände någonting som fick oss att springa iväg, och gå runt i Almby i någon timme, sedan ta bussen till stan och åka tillbaka och gå och cykla hem, men vad som hände är för acke att skriva här och jag tror ändå inte ni bryr er. :)
Nu håller jag på och packa inför morgondagen och ska strax iväg till Linda där jag planerar att spendera natten, kommer bli awesome! :D
Har inte tid för er nu, pusshej!
Söta bilder snodda från bästa Helenas blogg!
Jag har de finaste vännerna i världen. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback