You'll be on the walls of the hall of fame

Hejjj.
Jag har haft en ganska bra dag. Hade tre lektioner i skolan, engelska, naturkunskap och sång. Det var trevligt. Kom hem runt fyra och någon halvtimme senare träffade jag bästaste Amanda på stan. Vi kollade runt och fikade och kollade runt, det var gott.
Sedan åkte vi hem till henne och åt och halv tio var det biotajm! Vi såg Sinister, den var ganska seg men läskig när den väl var läskig. Nu har vi nyss kommit hem och är rastlösa så in i helvete och ska skriva en lista över Örebros snyggaste killar födda -99. Nejmen ah..
Hoppas ni har haft en bra fredag, det har jag!
Pusshej.
Mi corazon♥
 


» P

Jag älskar dig.<3

2012-12-01 // 17:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback