You make sense of who I am

Hejj.
Var ju inte liiiite taggad i tisdags natt, kunde knappt sova. Visserligen berodde det även på rädslan, oron, som tar över mig just nu, jag måste stå upp mot den, även fast jag är beredd på att bli nerbryten vilken sekund som helst.
När jag vaknade igår var jag glad. Jag träffade min Amanda vid ett och åt världens godaste lunch, liiivet. Klockan tre var jag på Bup. Det gick bra, fick äntligen berätta för någon om det stora beslut jag gjort helt själv, som jag faktiskt är stolt över. Efter Bup cyklade jag till Amanda, snökaos. Där duschade jag och sen taggade vi livet av oss!!!!
På kvällen blev det karrofest, soperkul! :D
Vi hade svårt att somna och jag har inte sovit någonting än. Sitter för tillfället hos Amanda och lyssnar på fin musik och hon är i skolan. Jag börjar tolv och ikväll är det öppet hus, kill me.
Jag hade en underdundersuperduperawesomebra kväll igår! 
Ciao.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback