When did the rain become a storm?

Hejhopp. 
Julbak med min andra halva i fredags, mysigaste någonsin. Aj lav ju.♥
I lördags var det uppvisning, ROLIGASTE I MITT LIV! Jag har aldrig varit så otroligt taggad, höll på att smälla av helt seriöst. Jag var alltså P!NK och Michael Jackson och ungefär fem minuter på mig att byta kläder mellan våra nummer.. Gick all-in på P!NK med mantel och rosa hår. Jag och Amanda passade på plint, det gick bra även fast vi var sjukt sura i början av dagen.. Mina varv som jag själv körde gick inte speciellt bra alls, men jag hade så kul så det spelar ingen roll! På kvällen gjorde jag och Amanda knäck och kollade på Så mycket bättre så mitt liv var ganska komplet. 
Imorse vaknade vi inte alltför sent, men vi gjorde ingenting alls av dagen haha... Kollade lite Harry Potter sen åkte jag till mormor och träffade mamma. Hon drog med mig på O helga natt, det var kallt. Sen blev det kaos, kaos, kaos. Nu sitter jag forever alone och hatar. 
Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag. 
Pusshej.
You could be a hero,
Heroes do what’s right,
You could be a hero,
You might save a life,
You could be a hero, you could join the fight,
For what’s right!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback