May your smile shine on

Shobre.
Igår firade jag David födelsedag hos mormor med Emma och mamma. Det var mysigt. Jag åt maränger. Vid sex for jag iväg till Amanda. Vi fixade lite sen kom Maja och vi spelade fiiint i många timmar. Jag och Maja kunde Grease-låten.. När Maja gått hem gjorde jag och Amanda mycket knäck, haha! Sen kollade vi på julkalendern och var trötta så in i baljan. Somnade dock sent då vi satt och pratade om vår föredetta mentor, hahaha. 
Jag hade svårt att somna inatt, låg vaken flera timmar och kunde inte andas pga förkylningen. Imorse var vi inte värda så vi gick upp ganska tidigt. Jag gick på stan någon timme sen åkte jag hem och har nu städat mitt rum. Strax ska jag iväg till mormor och fira jul, mysigt! 
Imorgon ska jag och Helena roa oss med att köra över djur..!
Ciaokatt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback