Kicking the dirt because I never gave you the things that you needed to have

Hejchu.
Idag var det kanske inte den bästa dagen i mitt liv helt ärligt. Jag hade inga lektioner men hade ett oroligt långt möte med rektor, mentor, kurator och mamma. Det var hemskt, satt och grät ungefär hela tiden. 
Planerade att träna ikväll men mamma sa nej då jag har feber. Skrev istället ett långt, långt brev och bara grät tills jag inte kunde gråta längre. Nu sitter jag här med te, pepparkakor,  och musik, funkar väl också. Ska strax försöka sova för imorgon ska jag till skolan åtta för att kolla på ettornas luciatåg, myspys! 
Pusshej.
Min luciafika! Man vet att man inte har någotliv när man gör en stjärngossestrut till sin tekopp..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback