I'm so scared to lose you

Hejhopp
I lördags kollade jag och Amanda på måsbilder och höll på att skratta ihjäl oss..haha! Vid två åkte jag hem till Sebbe. Vi kollade på Never say never och det var den bästa film han någonsin sett. Kaos. Jag kom hem till Amanda igen runt fem, tror jag.
Igår kollade vi på julkalendern och sedan åkte jag upp på stan och shoppade med mamma. Det blev en del finfina saker som fick följa med hem. Halv fem träffade jag Amanda och vi gick till Ebba och sen blev det barnträning. Damp... Efter träningen åkte jag hem till Amanda och hämtade mina saker och efter det cyklade jag hem i de 10 minusgraderna. Mådde inte speciellt bra på hela dagen och kylan gjorde det inte bättre. Jag och mamma pyntade granen, superfestligt! Jag somnade ganska tidigt vilket var riktigt skönt.
Nu har jag s-block, åååh så segt. Får se vad som händer senare idag.
Ha en trevlig dag!
Ciao.

Världens bästa. <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback