I'm only holding on by a thin, thin thread

HUMÖR:
1.Trött: Alltid, jag är ju tonåring, super och dansar hela tiden.

2.Hungrig: Haha, ställ den frågan när som heöst, svaret kommer alltid vara ja.

3.Glad: Ler som om jag sovit med en galge i munnen.

4.Social: Jodå, jag och datamusen har en ganska intressant konversation.

5.Varm: Jag är väl känd för att jämt vara varm?

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Kudden och jag har våra perioder.

7. Har någon varit otrogen mot dig: Nej, det hoppas jag inte
 
8. Varit kär: Aldrig!

9. Förlorat någon speciell person: Ack ja.

10. Varit deprimerad: Minns inte.

11. Varit så trött att du somnat sittandes: Bussen i Italien, just sayin.
 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. Lila.

13. Ljuslila.

14. Mörklila.

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: Många, den är god.

16. Fått ditt hjärta krossat: Varför så dramatisk?

17. Skrattat så att du har börjat gråta: Mångamångamånga gånger, även the other way around.

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Ja, både till det bättre och sämre.

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja, det är jag glad för.

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja, både positivt och negativt, men haters är bara avundsjuka fans.


21. Kysst en kompis: Ja, på munnen och allt.

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Hahaha msn.

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: Alla.

24. Har du några husdjur: Ja, en katt, en hund, två marsvin, en liten fet katt, en giraff, tre bästa vänner, en spegel.

25. Vill du ändra ditt namn: Annelie Bieber skulle ju inte sitta helt fel.

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Fyllde år!

27. Vilken tid vaknade du idag: Någon gång mellan 00.01 och 00.00, minns inte.

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Hoppade hage, hoppade hopprep, hoppade studsmatta, hoppade hopp-pinne, hoppade höjdhopp, det var hoppafton igår.

29. Någonting som du längtar till: JUUUSTIIIIN 22/4!!!!!!!!

31. En sak du skulle vilja ändra med ditt liv: Ett mindre t i ditt och två l på i liv kanske. 

32. Vad lyssnar du på just nu: En remix med Halo, Drunk och Some night.

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja, Jens med ryggsäcken.

34. Vad gör dig irriterad just nu: Jens med ryggsäcken.

OM DIG:
36. Vad är ditt namn: Ewa Annelie Marie Davida Andersson O'Donnell.

37. Singel/upptagen: Ja/Ja.

38. Stjärntecken: Giraffen.

39. Kille eller tjej: Vem?

40. Grundskola: Stureskolan.

41. Gymnasie: Stureskolan.

42. Högskola: Stureskolan.

43. Hårfärg: Samma färg som en häst.

44. Långt eller kort: Ungefär som en pinne.

45. Längd: Håret??

46. Vad gillar du gällande dig själv: Älskar allt, men bäst är nog min spegelbild.

47. Piercings: Öronen, naveln, handen(i skinnet mellan tummen och pekfingret).

48. Tattoos: Kamel under tån, texen "Cool tjej" i pannan.

49. Höger eller vänster: Framåt.

DIN/DITT FÖRSTA:
51. Operation: Det var nog när de opererade in en hjärncell, i torsdags.

52. Piercing: Hårbotten.


53. Tatueringen: "Höger" på vänsterhanden och "Vänster" på högerhanden, så jag visste vad som var fel.

54. Bästa vän: Albin.

55. Sporten du spelade: Brottade mig ut ur mor min.

56. Husdjur: Amanda.

57. Vaccination du minns: När jag blev vaccinerad mot diger döden.

58. Konsert: Alfons Åberg live på stadsbiblioteket.

60. Alkohol du drack: Stod en stor vodka och väntade på mig när jag föddes, svepte den innan jag träffade mamma.

JUST NU:
61. Äter du: Hår, hö, hudkräm, H.

62. Dricker du: Saliv.

63. Är du på väg att: Somna, vakna.

64. Lyssnar du på: Jag svär jag har svarat på det? Aja som sagt; Party in the NASA.

65. Väntar du på: Att Justin ska komma så vi kan mysa.

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Jatack, alla.

67. Vill du gifta dig: Om Justin har tid.

68. Karriär i åtanke: Golvmopp.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Näsa.

70. Kramar eller pussar: Pussas är ju mys, men beror ju på personen i fråga också.

71. Kortare eller längre: Gärna längre typ 1.1 meter.

72. Yngre eller äldre: Spelar ingen roll bara de är över 49. 

73. Romantisk eller spontan: Romatan och spontisk.

74. Snygg mage eller snygga armar: Nee vill inte ha snyggt.

75. Tatueringar eller piercingar: Helst en stor tatuerad gris på magen med piercade bröstvårtor som ögon.
 
76. Känslig eller inte: Cry baby cry, care no I don't.

77. Ragg eller förhållande: Helst båda samtidigt.

78. Bråkstake eller tveksam: Bara stake räcker så är jag nöjd.

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Tror det.

80. Gjort något sjukt spontant: #YOLO.

81. Tappat glasögon eller linser: Va? Ser inte vad det står, mina glasögon är borta.

82. Haft sex på första dejten: På honom? 

83. Krossat någons hjärta: Ja, jag slet ut det, hoppade på det och knöt sedan fast det vid ett bildäck.

84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja, jag skrev ju det på föregående fråga?


85. Har du blivit arresterad: Fuck aina.

86. Dissat någon: Jag gav dissN.

87. Gråtit när någon dött: Nja, brukar skratta.

88. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): Nej.

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Jappsolut, never say never.

90. Mirakel: Ja, mina naglar har ju faktiskt blivit långa igen.

91. Kärlek vid första ögonkastet: Nej, men kanske vid andra eller tredje, beror helt på hur snabbt man blinkar.

92. Himlen: Ser den varje dag, är ganska säker på att den finns.

93. Tomten: Varför skulle jag inte?

94. Att kyssas på första dejten: Jag tror man dör om man gör det.

95. Änglar: Albin.

SVARA ÄRLIGT:
97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: På dagis kanske.

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Säkert.

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Hårmousse kanske.

100. Att posta det här är din 100 sanning: Vam?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback