I'd rather be alone than lose you

Chu.
Jag gick inte på skolans öppet hus igår, jag är för misslyckad. Träffade Amanda, vi kollade på Harry Potter och den flammande bägaren, så braaaa! Vid nio träffade jag Sebbe, det var trevligt. :) Kom hem till Amanda igen någon gång efter tolv och somnade direkt. Idag var jag ledig, sov läänge och gick upp och duchade. Då kom Amanda hem igen, vi chillade ett tag och sen åkte jag till stan. Gick runt där ett tag med en kompis, det var kul. Nu är jag hemma och ska strax cykla iväg till Amanda! Imorgon är det gymnastikuppvisning, jag ska vara P!NK och Michael Jackson, kommer vara snygg. Kom till idrottshuset vid tre om ni vill se mig vara bäst i världen.
Pusshejjj.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback