I want ya

Hallihallå.
Lördagens julfirande var mysigt. Fick god mat och fina presenter, tack! När vi var klara där cyklade jag iväg till Amanda, var sjukt sur för det gick inte att cykla. På kvällen kollade vi på Wild Kids 2007 och Greveholm från 1996, och självklart åt vi även knäck! Vi somnade inte speciellt tidigt men trots det kom vi upp inte alltför många minuter försent. Jag åkte iväg till Manne vid halv tolv, vi pratade, lyssnade på musik och kollade på en film fylld med fina minnen. Jag träffade också Viktor som var så otroligt gullig! Åkte hem tidigt eftermiddag och packade och fixade i många timmar. Åkte även förbi Helena och lämnade av Plopp och Polly där. 
Vid halv åtta tog jag mig till Amanda. Vi åt knäck och kollade på massa saker. Vi somnade sent och gick upp tidigt men ändå var de timmarna jag spenderade med henne igår och idag de bästa på väldigt länge. Älskar dig!
Nu sitter jag hemma och fixar. Mitt s-block var inställt så jag har ingen skola idag, jullov!
Pusshej.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback