I just couldn't break your heart like you did mine

Tidsfördriv.

- OM DIG/ ALLMÄNT -

Hur gammal är du? 17 tror jag.

Hur lång är du? 2.96 m.
Har du några piercingar/tatueringar? Navel,öronen, en kamel tatuerad under tån(cameltoe).
Vilken skola går du på? Stureskolan.
Vad vill du bli när du blir äldre? Jag vill jobba på hotell.
Är du singel? Ibland.
Har du syskon? Ja, två bröder och en syster.
Var bor du? Hemma och hos Amanda.
Är du nöjd med dig själv? Jatack gärna.
Vad tror du andra får för intryck av dig? Jobbigchey.
Din favoritmaträtt? Spagge med ksås.
Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? Nudlar.
Din naturliga hårfärg? Grön.
- SENASTE -
Som ringde dig? Jonathan.
Som smsa dig? Sebastian.
Som du smsa?  Amanda.
Som du kramade? Dig.
Som du kysste? Dig.
Som du slog? Säkert Amanda. 
Som du bråka med? Mor.
Som massera dig? Ööööhhhööööhhhhhh.
Som du dela dricka med? Sådant gör inte jag.
Missade samtalet? Johan.
- KÄRLEK & SEX -
Har du pojkvän? Absolut.
Hur många har du haft sex med? Alla.
Hur många gånger har du varit kär? 3.
Har du blivit dumpad? Nee.
Har du dumpat någon? Jaa.
Är du romantisk? Snuttigull.
Kärlek vs sex? S&M.
Har du haft ett kk-förhållande med någon? Jo.
Vad faller du för hos killar? Näsan.
Tror du att man kan hålla ihop föralltid? Fuck that.
Har någon varit otrogen MED dig? Ja.
Har någon varit otrogen MOT dig? Hoppas jag inte.
Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? Beror på.
Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? 64.
Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? Dina håriga ben gör dig bara gosigare.
- ANVÄNDER DU… -
Deodorant? Ja.
Parfym? Ja.
Kjolar? Väldigt sällan.
Klänningar? Händer.
Hoodtröjor? Jadå.
Hårmousse? Hahaha?
Hårspray? Ibland.
Klackskor? Då och då.
Body spray? Eh.
Rouge? Neee.
Foundation? Jaow, annars är jag så blek att jag inte syns.
Ringar? Har en jag gillar som jag fått av Amandas mormor, ingen annan.
Mössa? När det behövs.
Hårband? Jag har många hårband, tackar som frågar.
Nagellack? Mest stärkande.
- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -
Har du snattat någon gång? Jo, men asså.
Har du druckit alkohol? Vad är det?
Röker du? Hahaha.
Snusar du? Usch nej.
Har du druckit så mycket att du spytt? Jo.
Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? Ne.
Har du tagit droger? Drugstore.
Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? Jo.
Har du strulat med en främling på fyllan? Jo.
Ljuger du ofta för dina vänner? Nej.
Har du tagit en väns pojkvän? Nej, inte vad jag vet.
Har du varit otrogen? Inte skulle väl jag.
Umgås du i kretsar där folket brukar “röka på? Asså.
Har du hotat någon? All day, all night.
Har du mobbat någon? Aldrig.
- VEM/VILKA… -
Är din/a närmsta vän/vänner? Amanda, Helena, Manne.
Saknar du? Amanda.
Vill du träffa just nu? Justin.
Umgås du mest med? Osäker.
Stör du dig på? Dig.
Ringde du senast? Mamma.
Skrev åt dig senast på facebookchatten? Linda.
Vem puffade dig senaste på facebook? Albin.
Vem skrev du senaste med på msn? Hahah?
Vem kommer du träffa imorgon? Cody Simpson.
Vem har du inte träffat på länge? Hadley.
Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? Den som vill.
Festar mest av dina vänner? Albin.
I din klass umgås du mest med? Ehm..
Är snyggast i klassen? ÅÅH.
Hamnade du senast i grupp med i klassen? Hugo, Thea, Daniel och Jessica.
Skulle du vilja se ut som? Susan Boyle.
- JA/ NEJ FRÅGOR -
Är du helsvensk? Jag är kines.
Är du glad just nu? Harryface.
Har du en hund? Ja, Plopp.
Har du en katt? Ja, Polly.
Har du varit utomlands nångång? Nej.
Har du svarat ärligt på alla frågor? Ja.
Är du blyg? Är du?
Ska du ta körkort? Nejtack.
Ska du tatuera dig/pierca dig? Ja.
Vill du har barn? Jatack alla tack gärna.
Hade du kunnat adoptera? Jooo.
Hade du kunnat adoptera bort? Jooo.
Har du en egen dator? Ja, den är hel.
Går du i högstadiet? Japp.
Går du på gymnasiet? Japp.
Är dina föräldrar skilda? Nej.
Mår du bra just nu? Bäst, häst, livet är en fest.


Hahaha asså jag orkar inte, satt fan på lektion o läste detta o började garva rakt ut... XD

2012-12-10 // 13:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback