I count the ways I let you down, all my fingers and toes but I'm running out

Tjuuuuu.
Igår mådde jag inte alls bra, febrig och förkyld. Stannade hemma med Sims och te istället och vi tre hade det ganska bra. På kvällen tog jag mig iallafall till träningen som inte gick alltför bra men inte helt kaos heller. Kom hem just efter nio och duschade och pluggade och sådant. Vid fyra gick jag och la mig. Imorse tyckte mamma att jag skulle gå upp åtta, jag höll faktiskt inte alls med. Hon lät mig sova till halv tio men sen tyckte hon det var alldeles försent.. Nu ska jag snart börja fixa mig för en timmes skola. Är fortfarande sjuk men lite skola måste jag orka.
Ha en bra tisdag. 
Ciaokatt.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback