I am a visitor here, I am not permanent

Hej på er.
Imorse drog jag mig upp ur sängen lite för sent men ändå väldigt tidigt. Kom till skolan exakt i tid för ettornas luciatåg, det var kanske inte det bästa jag sett helt ärligt men det var väldigt mysig. Efter det hade jag lååång rast till ett. Jag åkte inte hem för det var så otroligt kallt ute. Hade ett samtal med Johan, det kändes väldigt bra. Fick även en bok av honom och blev så glad. Klockan ett hade jag matte i en timme och för min del blev det mer flummiga sms till bästa Amanda än matte den lektionen. Klockan tre hade jag möte på bup och efter det gick jag på stan med mamma ett tag.
På kvällen tog jag mig till ladugårdsängen och Amanda, vi lussade för några kompisar och frös ihjäl. 
Nu har jag nyss duchat bort korvlukten i håret och ska börja packa lite inför årets flykt från snö och kyla. 
Pusshej.
Mitt barbapapa-gäng planerar att fira lucia hela natten lång! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback