Your love will be safe with me

Hej!
Den dåliga uppdateringen under förra veckan beror på Vårkonserten! Var på Hjalmar Bergman väldigt länge varje dag och kom hem och somnade direkt... På fredagen var det iallafall premiär! Vi körde tre föreställningar då och två på lördagen. Det var verkligen en utav de roligaste veckorna i hela mitt liv. Så himla mycket musik och dans och skratt, älskade det! Hoppas att de som såg oss tyckte det var bra också. :)
Efter sista konserten i lördags åkte jag hem till min saaaaaaknade Amanda! Sov där, eller ja, sov och sov... Vi kollade hur som helst på Friends och skrattade ihjäl oss och somnade vid 6 någonting. Tog en chilldag på söndagen och gjorde inte mycket alls förutom att låta som kycklingar. På eftermiddagen åkte vi och tränade barnen och sen hem till Ebbott och fixade fint för Lennart! :)
Idag var jag i skolan, första riktiga skoldagen efter lovet, det var inte kul. Men med Pjong blir allt kul, så det är lugnt.
Nu har jag nyss kommit hem och ska duscha och fixa mig för att få sova. Är sjukt trött, men har haft en bra kväll så jag är glad.
Kan inte lova något, men ska försöka att bli bättre på att uppdatera bloggen nu.
Hejdå.

Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback