Before you came into my life I missed you so bad

Hej.
Nu är jag hemma från Egypten och jag har verkligen haft det jättebra! Så värst många bilder har det inte blivit, men en och annan kanske kommer upp här någon gång, man vet aldrig. :)
Inatt sov jag hos Amanda! Det var bäst, som alltid. Stod på ICA i en timme, flummade ihjäl oss och försökte välja mat. Kollade på två filmer, en som var riktigt dåligt, fast det visste vi redan att den skulle vara, den andra filmen var Peter och Petra och det var så himla söt!
Idag var det KM. Började dagen runt 9 på Oscaria. Laget fick 10 medaljer så det var många glada miner, alltid kul. Annars bestod dagen av Amanda, mycket mys med Lennart, och mat.
Nu pluggar jag, tro det eller ej.
Imorgon börjar vårkonsertveckan, och det kommer bli så otoligt roligt!
Hejdå.

Du är bäst nu, men du var bättre förr.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback