You've got every right to a beautiful life

Hej.
Har haft en toppendag! :)
Sov riktigt länge, och sen åkte jag upp på stan och träffade Amelia. Vi chillade galet på McDonalds och pratade om allt mellan himmel och jord. Sedan åkte jag hem till Ebba och vi åkte till barnträningen. Fick vara med och köra tävlingsvarv, kände mig duktig...
Efter träningen åkte jag med Ebba till Saigon, sen åkte vi hem till henne och hoppade studsmatta med Anton. Det var jättekul! :)
Nu sitter jag här och har nyss ätit spagge med k-sås. Mums.
Saknar min andra halva.
Hejdå.




» P

ombombombombombomb!!!



Söta<3 :D

2012-04-30 // 11:54:02
» Kalle

Fet söt bild ;)

Grymt snygg och söt... <3

2012-05-03 // 21:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback