Why can't they understand the way we feel, they just don't trust what they can't explain

Vet ni vad jag stör mig på? Avundsjuka människor som tror de vet allt om andra!
Vad ni än tror så är jag bara en människa, jag sitter inte ihop med någon. Jag har en bästa kompis som jag träffar väldigt ofta, vi går i samma klass och tränar tillsammans fyra gånger i veckan är det så konstigt att man blir bra vänner då? Jag får ofta höra saker som att jag sitter ihop med henne, och när jag berättar vad jag ska göra så frågar folk ofta om jag ska göra det med henne. Nog för att det ofta är med henne jag gör saker, men inte ALLTID.
Alla kanske inte vet hur det är att ha någon som ALLTID ställer upp, vad som än har hänt, hur det är att ha någon man litar på, någon man har kul med, kan vara sig själv med, och någon som ALLTID förstår en. Jag är glad som har hittat en sådan vän.
Jag kan verkligen inte förstå varför man ska behöva höra skit för att man har hittat en vän som man trivs så himla bra med. Folk är kanske väldigt avundsjuka, och tror att man är forever alone och bara har en vän.
Men ni ska veta att jag hade tyckt om att sitta ihop med min fina vän, för hon är min andra halva, hon gör mig hel. Och tänk att jag skulle ha kul och må bra HELA TIDEN om vi satt ihop. Jag skulle faktiskt hellre vara Annelie Anderssonberg, så det så!



Jag älskar dig. <3

2012-04-30 // 11:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback