I know that I'm not perfect, but I keep trying because it was something I said from the start

Kan inte gråta längre, har tagit slut på tårar
Nu går vi skilda vägar, även fast vi lovade varandra,
att det skulle vara du och jag förevigt
Är inte rädd för döden längre, ses på andra sidan
Jag längtar redan dit och resan kan bli ganska slitsam
Har aldrig älskat nån så mycket som jag älskat dig
You took my breath away och jag vill aldrig hämta den
Men försöker vara lycklig idag för dörren är ju stäng och du har nyckeln
tillbaks.. Iallafall ett tag, men jag måste gå vidare
Inte idag, men vill få stopp på mitt lidande
Hellre ledsen med dig än glad utan dig,
men spelar det nån roll när sagan bara slutade?
Det var för oss som solen sken som guld och gick upp
varje morgon för kärlekens skull
Kan bara hoppas på att ödet för oss samman vill leva med dig och få se döden tillsammans
Men vi får se nu vad framtiden kan bjuda på
Du och jag åt skilda håll, kan inte bara sluta så
Spelar ingen roll nu om det är du och jag, för bara du
är lycklig så kommer livet sluta bra!


Vad jag än säger, vad jag än har sagt så kommer du alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. En plats som ingen någonsin skulle kunna ta. Jag vet inte ens om du någonsin kommer läsa det här, jag tror inte det. Du är starkare än vad jag någonsin har varit, du har det bättre nu. Men om du läser det här så hoppas jag att du tar åt dig, och att du inser att jag ångrar allt jag har gjort så sjukt mycket. Jag har lyckats förstöra alla fina minnen, du kan inte förstå hur mycket jag hatar mig själv för det.
Det är ändå så svårt. Det är så svårt att inse hur mycket jag har förlorat, en av mina bästa vänner och så mycket mer. Jag vet att det är mitt fel, jag vet att du aldrig någonsin kommer vilja prata mig, dels för att jag är så sjukt dum i huvudet och dels för att du klarar dig helt utmärkt utan mig. Jag förstår det, jag skulle inte heller vilja prata med mig om jag var du.
Kanske låter detta som att jag tycker otroligt synd om mig själv, men det kan jag lova att jag verkligen inte gör. Jag är medveten om att jag har varit värd vartenda lilla bit av smärtan som jag känt. Att tycka synd om mig finns det ingen anledning till.
Allt jag önskar är att bli förlåten, på riktig. Att det inte kommer hända förstår jag mycket väl, men jag håller alla tummar jag har, för säkerhets skull. Jag skulle göra allt annorlunda om jag fick chansen. Jag är inte den jag var och kommer aldrig bli det igen, och jag förstår helt och hållet att du inte gillar mitt nya jag.
Det var jag som gjorde fel och det är mitt fel att det är som det är, jag vet det.
Egentligen vill jag bara säga ett enda ord: förlåt. Jag har sagt det alldeles för många gånger, säkert så många gånger att du tror att det saknar mening, men det är inte så.
Så förlåt mig.
Jag saknar dig, även fast jag vet att du inte känner samma sak.



jag?

2012-04-25 // 18:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback