I can't say I'm sorry

Hejhej.
Jag har nyss kommit hem efter en ganska händelselös dag i skolan. Var här med Amanda under håltimmen och rotade i lådor i källaren, hittade mycket fint, och mycket mindre fint...
Hade även nationella i engelska och det gick URUSELT, men jag orkade inte riktigt bry mig om det.
Nu ska jag plugga och ikväll kanske jag ska träna, har ju varit lite dålig på det de senaste månaderna.
Hejdå.

Bästa sättet att bli bemött på när man kommer hem! :)


» P

HAHAHAHHHAHAHAHAHAH, asså HAHAHAHAHAH jag dör AHAHAHHAH! xD



- Vänta där Bananen

-...

- Vänta där sa jag!

*Går in i ditt rum och ser dig stå och prata med Bananen! ASSSSSSSSSÅÅÅ HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHASHHAH

2012-04-25 // 18:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback