Why wasn't my love enough to keep you safe?

Hej.
Skolan idag var helt okej, förutom att jag är sämst i min sånggrupp, haha. :(
Hur som helst, nu ska jag vara modig.
Gör bloggen liiite mer officiell snart. Så nya läsare, välkommna!
Vill bara säga att ja, jag gillar Justin Bieber. Rata mig inte för det, jag är samma människa även fast jag tycker att han är bra, okej? Jag är inte beroende av honom eller liknande...
Och ja, jag använder nästan alltid sådan här SÖT svenska när jag skriver här, lev med det. :)
Jag är den jag är, det kommer jag alltid vara.
Snart drar jag iväg till Oscaria och tränar!
Hejdå.

Then I see your face
I know I'm finally yours
I find everything I thought I lost before
You call my name
I come to you in pieces
So you can make me whole.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback